RENOVERINGSBUBBLA

Vardag

Hej helg! Fast jag har jobbar hemifrån både torsda och fredag pga en envis förkylning så det blir inte jättestor skillnad. Morfar har varit här några dagar och jobbat i lägenheten och även jag har fått lite gjort där. Fredagskvällen bestod av att rengöra och grundmåla hela vardagsrummet. Var dock lite ivrig så inatt vaknade jag av en väldigt ond rygg. Så idag har jag tagit det väldigt lugnt. Börjat spackla lite tapetskarvar och burit ner skräp till förrådet. Men imorrn ska jag beställa kök..!!! 

Bortsett från renoveringen (som är typ hela mitt liv just nu haha) så håller förkylningen i sig. Idag visade sig solen så tog en vääldigt lugn prommis runt Lillsjön här bredvid. Ikväll myser jag på madrassen på golvet med ett glas vin, brieost, kex och oliver med mellon på laptopen. Tidigt morgon imorrn för att kolla OS såklart! 

(null)

| |
Upp