LIKE A HORSE

Stockholm, Vardag

Har haft en riktigt bra helg och borde verkligen sova nu. Men är lite pirrig inför morgondagen så berättar om helgen för er istället!

I lördags så passade jag på att åka iväg till Ica Maxi i Solna och handla. Blev storkok på carbonara sen så veckans lunchlådor är fixade. Sen fixade jag till mig innan jag åkte till Jonas och Christoffer på Kungsholmen. Där bjöds de på grogg och vin, trevligt sällskap och massa prat. Plötsligt var klockan närmare ett så vi åkte in till stan. Försökte ta oss in på Tank men blev nekade. Strosade runt litegrann innan vi bestämde oss för att göra kväll. Mycket trevligt ändå!
 
 
Sov ut ordentligt och käkade fryspizza (<3) efter en dusch. Sen åkte jag in på stan och mötte upp Vickan och Victor som varit på bröllop här nere. Jag och Vickan shoppade och hann prata ikapp sen sist, älskar att man kan ses rätt sällan men allt är ändå precis som vanligt ❤️ 
 
På kvällen hängde jag på Emma och två kompisar till henne på Fotografiska. De har nämligen en utställning med hästar (Like A Horse)som dom va intresserade av. Än fast jag inte är nån hästmänniska så var det rätt kul! Bjuder på ett smakprov här nedanför. Nu MÅSTE jag sova..!
 
 
| |
Upp