SENASTE

Vardag

Alltså, senaste tiden har varit väldigt hektisk. Fjällvistelsen har helt jävla underbar och behövlig för min mentala hälsa och efter den kände jag mig mycket bättre. Fick ett litet mentalt breakdown just innan, hehe. Men fjällen hade en helande effekt typ! Sen dess har jag jobbat massor, exjobbsrapporten har fått stå åt sidan. Lägenhetsletandet fortsatte och jag hann buda på förra lägenheten i två omgångar till och den ligger fortfarande ute. Men idag skrev jag kontrakt på en annan lägenhet!! Den måste renoveras en hel del men jag tror att det kommer blir jättebra när det väl ä klart. Det komiska är att jag flyttar typ 50 meter... Haha! Mer om det nån annan gång, ikväll flyger jag till Umeå och sover hos Joakim en natt och imorrn blir det buss till Lycksele och julfirande! Sen väntar utstädning av lägenheten i Umeå, nyår med bubbisarna och massa rapportskrivande. Sen ska exjobbet redovisas och jag ska då va färdig Civilingengör(!) *nyper mig i armen*
 
Hoppas ni får en mysig jul!
 
 
| |
Upp