LAST DAY IN SG

Vardag

Godmorgon på er! Sista dagen är här nu. Nästan allt är packat och om en timme kommer en städfirma som ska försöka få det rent och fint i lägenheten. Själv ska ja nog åka iväg en sväng, har funderat på East Coast Park. Ikväll är det avsyning och sen bär det av till Changi Airport en sista gång. Känns så oerhört tråkigt.. Men mina fyra månader här har varit väldigt bra och nu väntar ju om möjligt ett ännu roligare äventyr! Jag har bara inte lyckats greppa det faktum att ja åker till USA ikväll, lite för overkligt. Mitt flyg går 23:30 Singaporetid, sen blir det ett stopp på åtta timmar i Shanghai. Därefter är det en rätt lång flygning på 12-13h över Stilla Havet innan jag landar i San Francisco. Äntligen ska jag få krama om frugan igen!! Tror vi kommer ha fyra galet roliga veckor :D 

Men först ska ja njuta av sista dagen här i varma Singapore!


| |
Upp