SUNNY SUNDAY

Vardag

Godmorgon! Härborta har jag redan hunnit vara vaken några timmar. Min roomie Emelie åkte till Sverige imorse så jag såg till att vara vaken så jag kunde säga hejdå. Så resten av tiden här blir det jag och grabbarna! Det är bara tre veckor kvar nu, känns lite konstigt. Tycker att jag nyss kom hit. Dagen har iaf spenderas vid poolen och med lite plugg än så länge. 
 
Har hunnit hitta på lite saker i veckan. Förra lördagen var jag, Hanna, Emelie, Katarina och Gustaf iväg på ost- och chokladbuffén igen. Sååå gott även denna gång. Vi satt där i över tre timmar och bara åt och pratade, väldigt trevligt. I onsdags fyllde Hanna år och det firades med utgång efter en gratis BBQ-middag på campus. Vi förfestade lite här och åkte sedan in till klubben Bang Bang och dansade! Låg bakis hela torsdagen, tål visst inte alkohol längre..
 
 
På fredagen blev det middag på Robertson Quay på ett mexikanskt ställe som heter Super Loco. Väldigt gott men rätt små portioner. Deras Frozen Margarithas var väldigt goda iallafall! Även igår blev det middag ute. Jag, Hanna och Emelie käkade på The Burger Bar på Scotts Road vid Orchard. Valde sötpotatis fries till och det kan ha varit det bästa på länge, så gott! Där snackar vi ordentliga burgare också. Efter middan mötte jag och Emelie upp Gustav & Gustaf för bio. Vi såg Eddie The Eagle vilken jag tycker var väldigt fin. Skrattade nästan hela tiden men fick även gråta en svätt. Väldigt sevärd.
 
 
 
| |
Upp