NOLL SHORTS

Stockholm, Vardag

Onsdagen går mot sitt slut och har myst i sängen med Moster (Emmas katt) till ett avsnitt GoT. Ska se ett till innan jag somnar tror jag, så bra..! I övrigt så har jag gjort lite smågrejer idag. Läst på lite om C#, varit iväg och handlat, lagat halloumi-stroganoff (recept HÄR) som blev jättegott (!!) och tränat. Var ju tvungen att testa mina nya skor som jag köpte på Löplabbet innan jag flyttade hit och dom var riktigt sköna. Sprang en sväng vid Lillsjön här i närheten och testade även på det utegym som finns där. Funderar på att skippa ett vanligt gymkort helt och stället köra på löpning och utegym. Bara att hålla tummarna för att knäna håller för det. 
 
Jag var verkligen inte beredd på värmen här, idag har det varit 23 grader. Försökte sitta på balkongen och läsa men höll på att rinna bort. Var ju förberedd på höst, har NOLL sommarkläder med mig hit. Så måste kanske dra en sväng och shoppa. Stackars mig. Hehe. 
 
Enda kjolen som följde med. Noll shorts. Oops!
 
| |
Upp