VUXENPOÄNG

Vardag

Som att ha börjat första riktiga jobbet OCH köpt en lägenhet inte var nog så har jag faktiskt utökat mina vuxenpoäng idag. Hade möte min rådgivare på banken idag och vi gick igenom alla försäkringsbehov och planerade för sparande. Så nu har jag alla viktiga försäkringar och har lagt upp en plan för både pensions-sparande och ett buffert-sparande. Kul va? haha..
 
Det händer så himla mycket kul denhär veckan; imorgon är det dags för TILLTRÄDE till lägenheten! Så imorgonkväll kommer jag mäta en massa i lägenheten inför renoveringen. På torsdakväll kommer Joakim hit och på fredakväll ska vi på hockey! Lördagen blir nog en tur på Ikea för att kolla kök samt Mio/Rusta om vi orkar. Sen ska vi också premiärsova i lägenheten hade vi tänkt. Jag ska bo kvar här hos Emma hela februari för att det ska va smidigare att renovera men vi tänkte bära över (flyttar ju ca 50 meter, haha!) en madrass och sova på golvet, så mysigt!
 
| |
Upp