TILLBAKA

Vardag

Hej..! Nu är jag tillbaka. Både här på bloggen och i Stockholm. Det har varit en sjukt intensiv period (underdrift) den senaste månaden. Jul, städa ur lägenheten i Umeå, nyår, panik med rapportskrivande, fixa med lånet till lägenheten, presentera exjobbet, flytta tillbaka till Stockholm.. Ja, en hel del med andra ord.
 
MEN, nu är jag tillbaka och har jobbat mina tre första dagar på Swedbank. Trivs massor! Det är dock så sjukt mycket nytt att lära sig och ta in så det luktar typ lite bränt om huvudet när jag går hem efter jobbet, haha. Om drygt en vecka får jag dessutom nycklarna till MIN lägenhet vilket känns riktigt kul. Spenderade hela gårkvällen på ikeas köksbyggar-simulator. Ska renovera en hel del så det kommer vara min fritidssyssla ett bra tag framöver. Men det är ju bara roligt :) (Blir kanske en inredningsblogg av dehär..) Och btw, DET ÄR SNÖ I STOCKHOLM <3
 
När man är lycklig blir det lätt lite suddigt.. :)
 
 
| |
Upp