FIRST WEEK

Vardag

Så va första arbetsveckan som Civilingenjör avklarad! Trivs verkligen, dagarna springer bara förbi. Men helgen är såklart ändå väldigt välkommen, har varit en tuff vecka med mycket nytt. Så det ska bli skönt att vila hjärnan lite. Planerna är typ att kolla Vinterstudion, ta mig ut på en löptur och hälsa på J&C på lördakväll. Lagom mycket planer tycker jag. På torsda nästa vecka kommer Joakim hit och då ska vi ut till Ikea och kika kök, längtaaaar! Efter han alltså.... eller?
 
Gick en sväng på stan efter jobbet idag, behövde lite tråkiga basplagg. Tog även en sväng på Åhléns City och där va det rea kan jag lova! Hittade två fina blusar till riktigt bra pris, ska visa imorrn. Det var även 50% rabatt på massa fint från Gant men det tillåter nog inte ekonomin just nu. I övrigt har kvällen spenderats här hemma med Emma. Jag har fixat med exjobbsrapporten och hon med sin forskning, och så lite inredningsprat emellanåt. Inte så spännande fredakväll kanske, men det gör mig inget :)
 
| |
Upp