MIL I KVÄLLSSOL

Stockholm, Vardag

Sitter här hemma och lyssnar på Oskar Linnros nya skiva Väntar på en. Har precis ätit middag efter en löptur. Bytta om direkt jag kom hem efter jobbet, tog bussen till Solna strand och sprang sen hem. Det blev exakt en mil och det kändes mycket bättre än sist. Dock så gick jag ut lite väl hårt i början, så blev rätt trött mot slutet. Typisk mig, haha. Men det var helt fantastiskt fint ute i kvällssolen! Tog en bild vid Lillsjön, men det var faktiskt ännu finare vid Hornsbergs strand på Kungsholmen.
 
Nu ska jag dammsuga här hemma och tvätta. Rätt drygt dock att tvättstugan ligger 300 meter bort..! Joakim kommer nämligen imorgon kväll och han är lite känslig mot pälsdjur så måste städa bort allt katthår efter Moster. Men det ska bi jättekul att få visa Joakim runt här, sen kommer vi förmodligen göra och se sånt som jag inte hunnit med än. Vi har bland annat pratat om att fara på Gröna Lund på lördag om vädret är okej, så kul!
 
Lillsjön som ligger ca 600 meter från där jag bor!
 
 
| Bromma, Lillsjön, Löpning, Stockholm | |
Upp