WOOL

Vardag

Har haft en helt fantastisk helg i Umeå med massa fint folk! Man vet att man hade kul när det inte finns några bilder för att man har varit för upptagen med att umgås. Hann med en ordentlig shoppingtur med Josefine på lördagen där jag bland annat fick med mig dessa godingar hem. Tröjan var på halva priset på Carizma's konkursutförsäljning (tragiskt..) och kappan köpte jag på Best of Brands. Äckligt dyr men tänker det som en investering. Sen är den typ skönaste kappan jag någonsin provat! Länkar till båda under bilden.
 
Stickad tröja i ull  // Kappa i ull
 
Nu blir det en dusch, måla naglarna och kanske börja kolla ikapp lite Idol-avsnitt. Jag och min roomie tänker nämligen gå på nån av fredagsfinalerna framöver så det kan ju va kul att va lite insatt, haha!
| Ralph Lauren, Samsoe samsoe, Shopping | |
Upp