SYNCRO HIGH

Vardag

Tog en promenad i mina nya kängor idag, så skönt att få lite dagsljus och frisk luft. Det blev en lagom sväng me kängorna, måste ju gå in dom ordenligt så att dom formar sig efter mina fötter. Tog en även en sväng förbi Hundstallets julmarkad, kollade på hundparaden och frågade lite om deras volotärarbete. Är sugen på att hjälpa till där om jag blir kvar här i Bromma till våren! Helst skulle ja såklart vilja ha en egen hund men det kommer nog inte funka med jobbet så jag for fortsätta drömma..
 
Efter promenaden så gick jag en sväng på Ica, har lagat stekt torsk med riktigt potatismos och broccoli. Håller på att tvätta sängkläder och ska dra en runda med dammsugaren. Sen blir det kvällsjobb! Har laddat med några öl på kylning och köpt chips så det blir nån typ av helgkänsla iallafall, haha.
 
 
Gillar verkligen naturreservatet Judarskogen som ligger vid Åkeshov, bara en dryg kilometer hemifrån. Funderar på att ta löptur där imorgonbitti innan frukost! 
| Judarskogen, Lundhags, Syncro High | |
Upp