TOMMA VÄGGAR

Stockholm, Vardag

Dag 1 har passerat. Tog en skön sovmorgon, packade upp ur väskorna och drack en kopp kaffe innan jag tog mig iväg ut till Bromma Blocks, en stor galleria ca 15-20 minuter bort med buss. Köpte galgar, matlådor och lite annat nödvändigt. Väldigt varmt idag, hela 21 grader! Inte riktigt vad denhär norrlänningen var beredd på. Har även hunnit läsa in mig lite om som behöver göras denhär veckan med exjobbet, vilken formalia som måste göras och så vidare. Rätt tråkiga grejer. När Emma kom hem från jobbet fixade vi med kontraktet och diskuterade lite kring hur vi ska ha det här hemma.
 
Imorgon har jag en hel del saker på "att göra"-listan, men nu ska jag nog kika serier i sängen. Kanske lika bra att kolla nya säsongen av GoT innan nån spoilar den för mig..? haha 
 
Mitt rum just nu!
 
| |
Upp