STOCKHOLM

Stockholm, Vardag

Ni som känner mig vet kanske om detta, ni andra får höra det nu. Jag har flyttat till Stockholm! Närmare bestämt till Bromma. Har precis landat i sängen hos Emma (inte i hennes säng haha..) där jag ska vara inneboende i höst. Jag ska göra mitt examensarbete på Nordea Markets och sen är förhoppningsvis min examen kirrad! 

Jag åkte från Umeå idag med snabbtåget på eftermiddagen med all min packning. Cirka 6,5 timme senare var jag framme på Centralstation, fixade SL-kort och tog tunnelbanan ut till Bromma. Ska inte vara på Nordea förrän på månda så jag har nästan en vecka på mig att lära känna stället och börja plugga in programmeringspråket C# som jag kommer jobba en del i!
 
På Centralstation i Umeå med min "nätta" packning
 
| Civilingenjör, Examensarbete, Nordea, Stockholm | |
Upp