QUICK UPDATE

Inredning, Vardag

Tänkte kika förbi här och säga hej! Dagarna fylls så lätt och så har en hel vecka gått. I helgen var Joakim här och vi fick så mycket gjort. Morfar va här i lördags och då rev vi väggen i köket. Söndagen bestod typ av att bära ut betongen ur lägenheten och forsla bort den. Plus en snabbvisit på Ikea för köksplanering. Förhoppningsvis beställer jag köket nästa vecka (!). Ikväll har jag sopat betongsdamm och slagit in de gamla spikskallarna från golvlisterna in i betongväggen. Mina grannar kommer hata mig. Nån började banka tillbaka så då gav jag upp. Försökte tvätta ur betongenur håret och har sen myst ner mig med en inredningstidning och ett glas vin. Imorgon (eller på onsdag beroende på väder) kommer morfar hit igen. På schemat står väggputsning och förhoppningsvis golvläggning. Längtar så sjukt mycket tills allt är klart och jag får greja med inredning..!!

FÖRE:
(null)

EFTER:
(null)

 




| |
Upp