SUNSET WALK

Vardag

Lördag men rätt produktiv dag ändå. Klev upp före nio, käkade frukost och gjorde mig klar. Tog tunnelbanan in till stan och satte mig på Joe & the Juice på Kungsgatan och jobbade med min exjobbsrapport mellan 11-17. Gick faktiskt riktigt bra! Blev lite omstruktureringar i vårt projekt under veckan så det var nästan tur hade jag inte hade hunnit så långt med rapporten innan, haha. Men nu har jag kommit igång med teoridelen iallafall. Mer blir det imorrn :)
 
 
Påväg hemåt så hoppade jag av i Kristineberg och gick över Tranebergsbron till Alvik. Det var så himla fint ute så jag kunde liksom inte låta bli. Älskar solnedgångar. Passade på att handla i Alvik och åkte sedan dom två återstående stationerna till Abrahamsberg. Ikväll har jag tvättat. Kul lördakväll! Funderar på att ta en dusch och krypa ner i sängen med min bok. Sovmorgon, en löptur och rapportskrivning på schemat imorrn!
 
 
| |
Upp