HÄSSELBYLOPPET

Stockholm, Vardag

Hoppas ni har haft en fin helg! Jag hängde på Emma ut till Hässelby idag där hon sprang ett 10km-lopp. Hade tänkt springa jag med, men har tyvärr inte blivit riktigt frisk än. Men det va jättekul att kolla och jag blev taggad på att springa! Massa friskluft fick jag iallafall vilket va härligt trots regnet. 

Sen har jag gjort matlådor för veckan, blev falafel med ris, ruccola och vitlökssås denna gång. Håller även på att tvätta vilket tar typ 100 år om man har fyra olika tvättar och bara en maskin (om man använder spontantvättmaskinerna), plus att det är över 300 meter att gå till tvättstugan, haha. Har man otur så hinner nån slänga ut ens tvätt när den ä klar och snor maskinen. Men men, har sista körningen i nu! 
 
Ikväll ska vi kolla Idol-reprisen från i fredags, sen är jag ikapp med repriserna, woho! Om två veckor ska vi dit och kolla live, det blir kul :)
 
| |
Upp