1 WEEK LEFT

Vardag


Efter en vecka med förkylda roomies så åkte även ja dit.. Så senaste dagarna har jag legat vid poolen och halvsovit eller legat i sängen och kollat film eller serier. Men förhoppningsvis släpper det snart så att jag kan ta vara på sista tiden här. DET ÄR BARA EN VECKA KVAR...! Helt sjukt. Sju dagar. Sen ska jag ju iväg på ett annat äventyr men det känns ändå sorgligt att lämna detta ställe som varit mitt hem i fyra månader nu. För att inte tala om alla nya fina människor jag har träffat här. Måste definitivt ha en reunion i sommar! 
 
Imorgon ska ja påbörja sista tentaplugget. Har tenta på torsdagkväll och sen ska det packas. På lördag kommer en firma och städar hela lägenheten och på söndagkväll lämnar jag Singapore. Samtidigt som jag vet att jag har räknat ner dagarna länge nu (hemlängtan) så är det väldigt tråkigt att lämna allt. Två av mina roomies har åkt, två av tjejerna på våning 16 åkte igår och till veckan kommer resten åka dom också. 
| |
Upp