KURSER

Förberedelser

Nu är äntligen allt inskickat! Bara att vänta på svar från NTU nu då. Tänkte dela med mig vilka kurser jag har sökt! Man skulle söka tio kurser men väl där kommer jag läsa fem eller sex stycken. Min tanke är att bara läsa roliga kurser, inge fysik med andra ord. Jag har sökt fyra träningskurser; två praktiska (styrketräning och konditionsträning) och två teoretiska (träningspsykologi och tillväxt & motorisk utveckling). Aspeppad på dom!! Sen ha ja även sökt att par flummiga kurser; Målning och "Happiness 101". Kanske inte det jag är mest intresserad av men de lät ju lite kul :) Har sökt en introduktionskurs i psykologi, en kurs i astronomi, webbdesign och även en i vetenskapshistoria. Känns som lite spretiga kursval men vi får ju se vad som blir kvar när NTU har sagt sitt. Åh, längtar massor!
 
 
| |
Upp