VEM ÄR JAG?

Om mig

Jag heter Malin, är 23 år och kommer från ett litet ställe i norrlands inland. Pluggar till Civiligenjör i Teknisk Fysik med inriktining mot Finansiell Modellering på Umeå universitet och är inne på mitt fjärde år på utbildningen. Lagom knäpp, beroende på hur man ser på saken!
 
Har varit iväg utomlands tre gånger; 2008 med familjen i Spanien, 2011 i Turkiet med dåvarade pojkvän och en kryssing hösten 2013 med släkten (!) då vi startade i Vendig och stannade vid i Bari (Italien), Katakolon/Olympia (Grekland), Izmir (Turkiet), Istanbul (Turkiet) och Dubrovnik (Kroatien). 
 
Dubrovnik 2013
Olympia 2013 
 
Efter nyår ska jag alltså lämna min älskade studentlägenhet i Umeå och bo 4 månader i Singapore och plugga på NTU. Går allt enligt planerna så ska jag sedan möta upp min andra hälft (Josefine) i San Fransisco och resa längs västkusten i USA!
 
Svensk sommar när den är som bäst! (Gren 2014)
 
| |
Upp