motorvecka

Fredag idag och jag har faktiskt varit ute på ett kort intervallpass. På måndag ska jag komma igång med träningen på riktigt hade jag tänk, typ köra ett eget litet träningsläger! Men tills dess ska jag njuta lite extra av livet och allt därtill :)
Igår va vi och kika på driftingen på flygfältet. Sen blev det upp på stan, va inne på öltältet ett tag. Mest för att lyssna på the Straydogs (älsklingens systers pojkvän spelar trummor i bandet). Anna sku skjutsa hem oss i BMW:n men tråkigt nog så gav den upp. Så inatt ha bilden stått på Statoil men dom är och bogserar hem den nu.
Hade tänkt oss iväg och kika på Red Hot Race som började nyss, men får se om de bli nå. Sen blire middag med min familj och kanske en sväng på stan ikv :)

one piece

Idag fick jag min födelsedagspresent från älsklingen och hans familj :) Bätter sent än aldrig!

open water challange

Va å kolla när dom körde skoter på vattnet igårkväll. Sen blev det middag på Golden för att senare fara en sväng på campingen. Tänkte fara på hotellet, men sparar utgången till i helgen!

sunday

Regnet smattrar utanför och dagen känns grå. Halsen är bra idag så jag funderar på att träna. Vet inte vad, bara det slutar regna. Har lyckats vända på dygnet halvt. Är vaken till 2 och stiger upp 11, inte ok.
Bjuder på ett par bilder på mig från igårkväll!
puss ♥

sometimes it lasts in love, but smts it hurts instead

Tumblr_lnj8fyfwo71qasqfco1_500_large

gooodmorning

I3quhq73973ux3tho_large

perfect

fck off

Sitter och lyssnar på 3 Doors Down's nya album och surar. Va på badparken ikv me några och råkade glömma mina nya solglasögon i omklädningsrummet. Körde tillbaka direkt men såklart så va dom borta och personalen hade inte fått in några heller. Älsklingen köpte dom till mig när vi va på Åselemarknan (han råkade paja mina favvosar ifjol och lovade att köpa nya) och sen dess har jag typ alltid haft på mig dom när jag gått utanför dörren. Men nu är dom borta. Hoppas du är jävligt nöjd, vem du än ä!!

Jag är arg och inget verkar funka för mig heller. Har blivit sjuk och missar träningslägret i Bruks nästa vecka. Så istället för att träna är jag och älsklingen ute på promenader lite nu och då. Sist blev det 3 timmar (..).

Borde skriva nåt trevligt och positivt kanske. Jo, vi har nyss införskaffat the Sims 3! Mycket trevligt, har redan gjort en liten mysig 2:a med balkong och pool på gården ;) ha ha. Imorrn ska jag med Christians familj på 30års-kalas och jag hoppas att det inte regnar. Sen börjar även motorveckan imorrn. Jag tycker att en viss söt person vid namn Linnea kan pallra sig hit då, vare sig hon ha boende eller int. För övrig så väntar jag även på min födelsedagspresent från älsklingen. Den sitter fast i Ånge..

Funderar på att skaffa ett par RayBan sen, kanske. (inte)

13 juli

Tiden släpar sig fram just nu. Klev upp klockan 7 imorse (varför kan jag inte förstå just nu), åt frukost och for iväg och tränade. Sprang med stavar på en myr, typ en mil utanför stan, vilket var rätt jobbigt. Nu ha ja nyss ätit lunch och funderar på att lägga mig och vila en stund. Ska hämta älsklingen på busstation just innan fyra och innan dess hade jag tänkt mig ut på ett andra pass.

Bild från min födelsedag

puss ♥

its not an end, its a beginnng

Jag längtar till nästa sommar, när gymnsaiet är över och jag har tagit studenten. Då börjar livet på riktigt, att börja om med allt. Kanske vissa saker aldrig kommer att förändras men några saker kommer jag lämna bakom mig. En ny start i en ny stad med allt som hör till, hoppas detta år går fort.

Tumblr_laxddr7lbv1qacoyto1_500_large

don't forget

Idag har jag hunnit med lite av varje. Tränade cykel i två timmar, men när jag kom hem kändes det som jag skulle spy när jag klev av cykeln och sen när jag stod i duschen svartnade det för ögonen och jag fick sätta mig ner för att inte svimma. Nåt är inte riktigt okej, men vad vet jag inte. För lite vätska kanske.
Åt lunch med min fina innan vi gjorde några ärenden på stan och sen skjutsade jag honom till Medelås, han ska fiska med en kompis :) Jag for istället till Björksele och min farmor som fyller år! Där bjöds det på middag och massa tårta och kakor som vanligt.

Nu ska jag snart krypa upp i soffan under en filt med lite vattenmelon och kika på tv heeelt själv. Resten av min familj är nämligen i stugan i Gren så jag har hela huset för mig själv!
Tumblr_lo195t3htd1qcuj4to1_500_large

I'm forever keeping my angel close

What are words
If you really don't mean them
When you say them
If they're only for good times
Then they don't
When it's love
Yeah, you say them out loud
Those words, They never go away
They live on, even when we're gone

Anywhere you are, I am near
Anywhere you go, I'll be there
And I'm gonna be here forever more

vardagslyx

Ikväll har jag och älsklingen lyxat till det lite. Ensamma här i Helsingfors dukade vi fint, tände ljus och gjorde världens bästa mat: Grillat älgkött och hemmagjord klyftpotatis! Till det hade vi såklart bea-sås, vitlöksbröd och vattenmelon :)
När maten hade sjunkit lite for älsklingen iväg med Lars för att fixa båten så jag fick lite tid för mig själv att slösurfa lite, kolla på tv och läsa senaste nummret av SOLO. Tog nyss ut en blåbärspaj ur ugnen så nu får min kära pojkvän gärna komma hem!

bright colours

Idag va jag och älsklingen på stan en stund. Vi hittade faktiskt kläder båda två, för en gångs skull! Så nu har vi iaf nåt att ha på oss i helgen då det blir lite av varje :) På fredag drar vi till Åselemarknan och på lördag spelar Noicemakers på Travlogen :)

Båda från Lindex !

n i n e t e e n

Grattis på mig :)

M & C

Yeah, you're everything I've ever dreamed of having and
It's everything I need from you just knowing that you wait for me

change

Nu när jag har plantat klart (förutom det som ska göras i augusti..) så har jag bytt navelpiercing! Själva smycket köpte jag i Turkiet och det är äkta silver. Kommer ta ett tag innan jag vänjer mig, det är rätt mycke större än den förra ;)
Va tycks?

wait for me

Har blivit långt mellan gångerna ett tag, men nu har jag slutat planta så möjligheten till fler inlägg ökar! I helgen va jag iaf i Storuman av alla ställen. Först sprang jag löpartävlingen Luspenlöpet och sen blev det marknad, middag, bastu och Dansgalan! Mycket trevligt, träffa massa folk som man inte sett på ett tag :)

På fredag fyller jag 19 (onödig ålder) så då blire tårta osv. Sen på lördag äre tävlingsdags igen, i Fredrika. Annars lär jag väl mest träna, sola, bada och äta/sova :) På fredag får även älsklingen semester så då kanske vi hittar på nåt skoj!